Tylko Przyjaciele Zwierząt - Opoczno


Witamy na blogu Tylko Przyjaciele Zwierząt - Opoczno. Przedstawiamy tutaj zwierzęta szukające domów będące pod naszą opieką w hotelach, gminnym schronisku oraz te przebywające na ulicy.




wtorek, 20 stycznia 2015

Fiona szuka domu!

Fiona podobnie jak Albi dostała szansę od losu i spotkała na swojej drodze anioła, dzięki niemu jest bezpieczna i ma dach nad głową. Sunia jest w domu tymczasowym i wypatruje domu stałego. Pomóżmy suni znaleźć wymarzony dom stały i kochających ludzi! 

Nazywam się Fiona, mam 2 lata i zostałam odnaleziona na ulicy, jestem jednak stworzona do życia 
w mieszkaniu Jestem czyściutka, grzeczna i przyjacielska dla ludzi 
i innych zwierząt. Uwielbiam zupki domowe i przytulanie. Jestem wysterylizowana, więc nie przyniosę dodatkowych kłopotów. Szukam kogoś, kto mnie pokocha, a ja odwzajemnię mu to uczucie 

Proszę o kontakt pod numerem tel. 660-474-366!!!



a tak wyglądała na ulicy






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz